باز هم «واژه» ...
باز هم «واژه» ...
در نیمه دوم دوران دانشجوییمان در دانشگاه صنعت نفت (دانشکده شهید تندگویان آبادان)، یعنی سالهای ۷۷ و 78، با همت دوستانم نشریه «واژه» (که در ابتدا «واژگان رود» نام داشت) را منتشر می کردیم و در آن تا جایی که ظرفیت خودمان و بقیه اجازه می داد، از دغدغههایمان مینوشتیم و البته علیرغم نظرات بسیار متفاوتمان با یکدیگر، همیشه در دل به هم احترام می گذاشتیم.به احترام همه دوستان آن روز «واژه»، دوست دارم دغدغه های این روزهایم را در «واژه» با همان سبک بنویسم.
+ نوشته شده در یکشنبه سیزدهم آذر ۱۳۹۰ ساعت 11:52 توسط محمد تقی علیپور
|
در نیمه دوم دوران دانشجویی مان در دانشگاه صنعت نفت (دانشکده شهید تندگویان آبادان)، یعنی سالهای 76 تا 78، با همت دوستانم نشریه «واژه» (که در ابتدا «واژگان رود» نام داشت) را منتشر می کردیم و در آن تا جایی که ظرفیت خودمان و بقیه اجازه می داد، از دغدغه هایمان می نوشتیم و البته علیرغم نظرات بسیار متفاوتمان با یکدیگر، همیشه در دل به هم احترام می گذاشتیم.